2015. március 31., kedd

Beavatott - az unalmas nagyágyú

Jöjjön egy kis filmes ismertető, vagy mi a szösz annak aki még nem olvasott róla, vagy csak nem látta, vagy csak úgy, mert azt hiszi, ha még egyszer olvas róla egy kritikát, attól talán jobb lesz. 



Nem lesz jobb, valóban unalmas, végtelenségig nyújtott, ahhoz képest, hogy nemrég jött ki, borzalmasan esik a nézettsége, ezen mondjuk nem csodálkozom, mindenki alszik a moziban. Én is alig vártam, hogy vége legyen, pedig lehetett volna jobb is. Mondjuk Én nem vetemedek arra, hogy az Éhezők viadalára hasonlítsam, meg sem közelíti azt az ideológiát, sem azt az érzést amit bennem kelt.

A sztori röviden annyi, hogy van egy távoli jövő, egy kiéget világ amelyben egy város indul felosztva kasztokra, és jön a csaj, aki sehová sem illik, és mindenki azért küzd, hogy senki se tudjon róla, de lebukik, és üldözik, és nem tudom, hogy most ő a megmentő, vagy a teljes káosz hírnöke. Mindenesetre fut ahogy csak bír, és vicces mert levágta a haját a filmben (szerintem a Csillagainkban a hiba miatt, és nagyon mókás, ahogy ebben a filmben a testvére az ottani szerelme...., egyébként azt a filmet viszont érdemes megnézni).

Hát nem tudom mi lesz, de van egy jó csavar a végén amit ha jól megfognak talán a harmadik rész ütős lesz, de sajna ezt is két részre bontják, ahogy mindent, pedig én a bevételek láttán én ezt nem tenném. De én csak egy néző vagyok. Várom a harmadikat, ha már elkezdem, be is fejezem alapon.

Én csak annyit mondanék, hogy ha teheted ezt ne nézd meg a moziban, nézd inkább a Lizát, vagy  a Halálos iramban 7. részét. Vagy jövőhéttől a Drágán add az életedet, az egy jó film. Ez NEM az!

Jó mozizást, otthon filmezést!

CSAK Elá
Megosztás:  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése