2015. április 1., szerda

Amikor a szórakozottság uralkodik

Bizonyára mindenkivel előfordult már, hogy fura dolgokat hibázott el. Hát velem is valami ilyen történt, agyleszívott állapotomban egy korrepetálás után.

Mentem szépen a négyes metró felé, és gondoltam, nem, ma nem fogok lépcsőzni, ráérek, amikor is nekiindultam a felfelé tartó mozgólépcsőnek, és rájöttem, hogy hoppá, ez nem arra megy amerre én akarom. Vicces volt, főleg mert majdnem orra buktam rajta.

Ezután a metró a következő szöveget mondta be (tudni kell ehhez, hogy ez a metró egybefüggő kocsikból áll, teljes egészében végigjárható):
"A második szerelvény második ajtaja nem működik, kérem használják a többi ajtót a fel- és leszálláshoz."
Kérdem én, honnan tudjam melyik a második szerelvény, ha egybefüggő az egész metró????
A kép forrása a 444.hu
Mindenkinek Szép Napot és Jó Szerencsét!

CSAK Elá
Megosztás:  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése