És akkor itt egy kis ízelítő a félretárcsázott hívásokból.
- Kedves telefonáló határozottan a Pirex papírbolt központi telefonszámát szeretné megtudni. Fogalmam sincs, hogy került egy mozi jegyfoglaló telefonszámához, én a tudakozót ajánlanám neki.
- Aranyos néni, rá is kérdez, hogy akkor meg tudom-e nézni a műsort, határozottan mondom neki, hogy hát persze, mit sem sejtve, hogy nem egészen ugyanarról a műsorról beszélünk. Később kiderült, hogy a Duna Tv műsorát szeretné tudni, mert valamiért nem jó a teletext.
- Egy hölgy Dunkesziről pár csomag műanyag kötözőpántot szeretet volna rendelni tőlem. Azt sajnos nem tudja megkapni. :)
- Elég sokan tárcsáznak félre ha a mellettünk lévő Önkormányzatról van szó.
- Volt egy Úriember egyszer, aki minden bevezető nélkül legalább 3-4 kérdést feltett a szelektív kukát kihelyezésével kapcsolatban, ami az induló vállalkozásához kell. Próbáltam többször is közbevágni, de sosem hagyott érvényesülni, így végül feladtam és amikor a végére ért megmondtam neki, hogy sajnos itt maximum mozijegyet tud foglalni, kukákat viszont nem kaphat.
- Van egy kórház aminek hasonló a telefonszáma hozzánk, igen vicces amikor egy öreg bácsi veri a tamtamot, hogy márpedig neki kapcsoljam az XY orvost, és csak nagy sokára fogja fel, hogy ez nem kórház, és nem dolgoznak itt orvosok sem.
A plusz poén persze az, hogy így szoktam felvenni a telefont:
- Jó Napot kívánok! Jegyfoglalás!
Mindenkinek szép napot és Jó Szerencsét!
CSAK Elá
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése