2015. március 12., csütörtök

Az emberi gondolatok határai

Következő kérdésekbe/mondatokba futok bele állandóan munkám során, ami részben az én idegrendszerem épségének határait is feszegeti.

Telefonon nem tudom megvenni?
Itt a kérdés persze nem arra irányul, hogy online, hanem tényleges élő vonalon keresztül miközben velem beszélget, hát nem tudom, hogy gondolják ezek az emberek ennek a megvalósítását, de jó lenne, ha elmesélnék, mert már nagyon kíváncsi vagyok.

Azt hittem, hogy telefonon tudok majd jegyet foglalni!
Könyörgöm, ha online nem lehet foglalni, és erre külön információ sáv is fel van tüntetve, akkor miért zaklatnak ezzel a buta kijelentéssel. Miért kellene különbözni a foglalási szokásnak telefonon az online rendszertől...

XY néven van eltéve jegy, szeretném törölni/módosítani stb...
Ezzel a mondattal csak akkor van baj, ha online foglalt, ugyanis akkor a rendszer nem kéri a kedves néző nevét, tehát erre nem lehet rákeresni, ergo nem tudom módosítani sem. Fogalmam sincs, honnan kéne tudnom a nevét, ha nem adta meg... (bizonyára a rendszernek is gondolatolvasónak kell lennie)

X időpontban szeretnék menni arra a filmre, amit Z rendezett.
Először is, jót szoktam derülni az ilyenen, mert nem tudom, miért feltételezik, hogy a műsoron lévő (és nem mellesleg egy hónapra előre és visszamenőleg is) tudjam minden film rendezőjét, és főszereplőit. Hát komolyan, ember legyen a talpán aki ebben naprakész tud lenni. A megrökönyödés viszont, amit hallok ilyenkor, hogyha meg merem kérdezni a film címét (amit mellesleg nem tud, azért hivatkozik más információra) még fel is van háborodva, hogy miért nem tudom.

Hamarosan a mozikban=már vetítik!
A kettő mondat nem ugyanazt jelenti, és erre külön fel is hívnám a figyelmet, hányszor hívnak azzal, hogy hogyhogy nem vetítjük ezt vagy azt, mert még meg sem jelent azért...

Jegyek kaphatók (jegyvásárlás) =Jegyek foglalhatók (jegyfoglalás)
Újabb szövegértelmezési hiba, teljesen határozottan állítják, hogy foglalás van oda írva, de többszöri ellenőrzés után is azt látom, hogy vásárlás, még mindig nem tudom, miért mutat nekem mást a képernyő...
Ehhez a képhez egy külön sztori is volt, melyben az anyuka állította, hogy a honlapon (onnan vágtam ki) az volt írva, hogy lehet foglalni (számomra ez a kiírás nem utal foglalásra), ráadásul ugyan kitakartam, de nem is az a szám volt megadva amin hívott, szóval abszolút nem értettem a dolgot. De biztosan neki volt igaza.... (tegyük hozzá 10 körül hívott akkor még a mozik nincsenek nyitva hétköznap)

Persze vicces, néha én is nevetek, néha már sírok, néha bosszankodom, de hát, a nagyok is megmondták a felméréseken, Magyarország rosszul teljesít szövegértésben, miért is várnék többet...

Tisztelet a kivételnek!

Jó Szerencsét és stresszmentes munkát!

CSAK Elá

Ui.: Megígérem lesz aranyköpés válogatás is! Hogy legyen min nevetni...


Megosztás:  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése