2015. március 31., kedd

Munkahelyi dinom-dánom

Fogalmam sincs, hogy vajon hányan olvasnak rendszeresen, de tőlük elnézést, hogy csak most írok megint, a többieknek meg üdvözlet. Hát belevágnék egy jó munkahelyi összefoglalásba, de kezdjük a reggellel, mert mégis csak az a fontosabb.

Voltam egyszer Én, aki naivan felszállt egy buszra reggel a ház előtt, nem is sejtvén, hogy dugó lesz a Thökölyn. Megsúgom a buszvezető sem sejtette, de aki kicsit is járatos a környéken az tudja, hogy ott van buszsáv (egyébként igen furcsán hol kint, hol bent... de hagyjuk is ezt, nyilván értett hozzá aki megcsinálta), ergó, nekem mint buszozónak nem jelenthet nagy problémát a dugó szó, DE amennyiben a dugót a buszmegállóban torlódó buszok okozzák sajnos igen. Hát így volt ez reggel is, de a sofőröm megoldotta egy szembesávban történő megmozdulással. Persze, a dolgot izgalmasabbá tette a szemből hirtelen meginduló forgalom is.
Végül is megoldotta a dolgot, de Én személy szerint nem biztos, hogy bevállaltam volna, hogy így kirántom a kormányt a záróvonalon túlra, nem véletlenül van ott az a vonal....

Hát ezek után beérkeztem a munkahelyemre, ahol kiderült, hogy helyettesítenem kell a kolléganőmet a recepción. Nem volt igazán őszinte a mosolyom el kell, hogy mondjam, de kié lenne az, amikor csak úgy mellékesen megkapok egy halom számlát iktatni, és minden egyéb dolog a nyakamba szakad, amit egyébként nem kell csinálnom. A problémám nem is igazán ezzel van, hanem azzal, hogy miért Én értesülök róla legutoljára, akire végül a feladat hárul.
Nem tudom felfogni, hogy miért nem tud szólni nekem is a kolléganőm, hogy hékás, nem vagyok, mert az úgy oké lenne, ha a főnöknek szólna, de nem is neki szól, így még ő is csodálkozik rajta, hogy mit keresek Én ott kint. Hát ezt. De nem baj, nyelek egyet, végülis családi gondjai vannak, ahogy mindenkinek ebben a t****s országban, abszolút megértő vagyok, vele is, mint ahogy mindenkivel aki felhív, mert nem tud olvasni. Üdv XXI. század, üdv olvasni nem tudó emberek.

Remélem másoknak szebb napja lesz. Üdvözlet és Jó Szerencsét!

CSAK Elá
Megosztás:  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése