2015. február 17., kedd

Mindenkinek megvan a maga El Camino-ja

Hihetetlen véletlenek sora következett be nem is olyan régen, amikor egy nagyon kedves barátom (és igen hímnemű, egyenlőre fogalmam sincs mit akar, de nem hiszem, hogy csak barátkozni) mesélt nekem erről a bizonyos útról.
Aki nem ismeri, annak röviden, egyeseknek vallási tartalmú, bár szerintem mindenféle lelki és pszichológiai megtisztulás élvezhető a dologban, míg gyalogol az ember jó hoszzan akár 800 km-en át. (kicsit pontatlan vagyok ezzel a hossz adattal elnézést érte)

El Camino utak ezrével itt vannak. Egy valódi link, nem magyar.. de a Google fordító mindent megold és egész jól teljesít is.

Visszatérve a véletlenekre. Nem is olyan régen azelőtt, hogy ez a beszélgetés elhangzott volna elolvastam egy könyvet. Még pedig a Harold Fry valószínűtlen utazása. És most egy link ennek történetéről, szerencsére spoilert nem tartalmaz és csudajó a leírás is, így inkább nem bajlódok vele, hogy újra leírjak mindent:
 Gabó olvas: Harold Fry valószínűtlen utazása

És akkor ütött be a ménkű amikor is egy szerda esti Szürke 50 árnyalata előtt megláttam egy csodálatos filmet. A Vadon! Már a címe is jó, bár nekem nem tükrözi a Wild cím fordítását, kicsit olyan fura, meg nem is az a lényeg, inkább a belső vadság. Hát ez van.

És akkor most a lényeg, milyen furcsa hogy ezrivel támadnak ilyen hihetetlen módon az El Camino-k. És minden apró részletben, egyre jobban megértem, hogy erre az embernek szüksége van, hogy az embereknek elege van, és hogy meg akarnak szabadulni minden gondtól. Én is meg akarok szabadulni a gondjaimtól. Így hát amint lesz lehetőségem, mert egyébként nem olyan drága, ha már kint vagyunk, mert az ottani szervek ezrivel támogatják ezt az utat, csak bírjuk szusszal. Nade ha kijutok akkor küldök képet, csak mert mindenkinek ismerni kell a világot. Addig is jó olvasást és filmnézést és El Camino-hoz kedvkapást!

Jó szerencsét és sok puszi!

Csak Elá

Ui.: Azt hiszem még jövök a témával, mert csak egy kis ízelítő volt, amit leírtam.
Megosztás:  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése