2015. február 25., szerda

Ez is egy reggel

Amikor tudatosult bennem, hogy megint nem tudok időben elindulni, mert valaki elállja az utam a fürdő és köztem lévő igazán zseniálisan minimális távolságban, és akkor a tény, hogy ma talán megmenthetem a napot, azzal hogy megnézek egy albérletet ahol végre a magam ura leszek, boldogsággal töltött el.

De aztán persze rá kellett jönnöm, hogy azért mert kedd van semmi sem lesz keddesebb, sem kedvesebb, így a busz ugyanúgy becsukta előttem az ajtót és mikor beértem szembesülnöm kellett azzal is, hogy a kolléganőm aki hétfőre szabit vett ki "lázas" lett keddre... Természetesen szerdára kutya baja nem volt.
Persze ezzel nincs is gond, amíg nem én helyettesítem, és amíg nekem nem kellett volna kiszaladnom albérletlesőbe a közelbe. Szóval ez elmaradt egy darabig, úgy négyig. Addig csak jött a zsörtölődés, meg a helyettesítés kapcsán felmerülő gondok. Senki sem tud semmit. (itt megállnék amellett a tény mellett, hogy milyen csodálatos is a mi nyelvünk, hogy azt is tagadjuk amit már egyszer tagadtunk, mintha a magyar nyelv egyben a magyar temperamentum is lenne, ÉN MINDENT TAGADOK... )
A nap fénypontját úgy reggel 10-ig egy srác jelentette a buszon, aki szemtelenül szétszórtan próbált időpontokat egyeztetni telefonon, és mindeközben fogalma sem volt, hogy mégis hol kell leszállnia.

De aztán eljött az Én időm, vagyis a rohanásé, amiben kiderült hogy az egyébként 10 perces séta a munkahelyemről megoldható kerek 5 perc alatt is. És a lakás valami szuper jó és van benne egy antik zongora, ami még nem tudom mire lesz jó, de mindenesetre jól hangzik, mint a filmekben. Talán, ha jól működik megtanulhatnék rajta játszani, ha működik. És ekkor jött a gyötrelem, mert valamit valamiért alapon postára is elmentem a cégnek, az 40 percig tartott, hát gondoltam magamba, én lezavarok itt egy laza versenyfutást, itt meg ülök fél órát a semmire, mikor dolgoznom kéne, szuper, mondhatom.

De aztán eljött az este és semmi sem változott, ahogy beborult az idő a kedvem sem lett jobb, egy kicsit sem, csak vártam hogy szakadjon az eső, minden erejéből. És leszűrtem a konzekvenciát a kedd is egy hétfő csak másik napon.

Jó Szerencsét, és szebb napokat!

Csak Elá

Megosztás:  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése