2016. május 1., vasárnap

Új hobbin gondolkodom

Most, hogy van egy kisfiam, kezdem érteni, azt a sok anyukát, aki varrásra és kreatívkodásra adja a fejét, és miért, mert nagyon drága holmi a babacucc, ráadásul a legtöbb esetben nem is talál az ember olyat ami tényleg tetszene neki (vagy amit meg is tud fizetni), így én is úgy döntöttem, hogy a fejvédőt én varrom meg. És talán, ha egy kicsit jobban szervezném a napomat, vagy nem sajnálnám, hogy az alvó kicsi mellett varrjak bárhol a lakásban, akkor bizony tevékenykednék.

Én arra bíztatok mindenkit, hogy nosza, varrjon maga, egy olcsó varrógépet nem nehéz beszerezni, és amúgy is jól jön ha van egy, tudom nem olcsó a textil, de még mindig olcsóbb mint megvenni készen (nah nem mindig). Varrni nem az ördögtől való. Talán be is mutatom, hogy lehet egy régi polár takaróból és egy aranyos textilből fejvédőt varrni a piciknek. (mondjuk ezt csak nyáron, mert akkor lesz esedékes egy barátnőm ajándéka), de gondolkodtam egy cuki pelenkatartó tasin is, hogy ne kelljen azt a ronda pelenkázótáskát cibálnom amit utálok... (mert egy szép darab abból is egy vagyon és sajna nem vagyok bőrműves), így a régi táskáimat szeretném befogni.

Addig pedig egy kép arról amit én csináltam a kisfiam születése előtt. véremet adtam érte, véletlen az ujjamat is keresztülvarrtam (méghogy nem veszélytelen a varrás).


Jó kreatívkodást:

Farkas Kinga Zs
Megosztás:  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése